Monday 16 May 2011

Tempopass i ösregn

Pressat schema ger allt för lite träning :( Till råga på det fungerar inte heller sömnen, vilket inte gör förutsättningarna för träning så mycket bättre.

Men idag lyckades jag iaf ta mig ett litet tempopass som paus, 4,43 km på 26:33 min

2 km @ 5:41
0.5 km @ 6:46 (vila)
1 km @ 5.49
0.7 km 6.30 (vila)

Hade gärna gjort det längre men hann inte. Annars kändes benen bra trots den knappa träningen sista veckan, hoppas på ett längre pass snart då uthålligheten förmodligen är ett minne blott . Håller inte för mycket psykiskt heller känns det som - om möjligt ännu värre än bara lite kroppslig vekhet.
 Sämsta möjliga upptakt till Indalsledenloppet! Åh well, se det för vad det är intalar jag mig själv, träningspass med sällskap....right?

No comments:

Post a Comment