Thursday 10 February 2011

Stressjogg

Man läser bloggar och tror i sitt anletes svett att efter jobbet då ska jag avkopplingsjogga som alla andra för att koppla av. Jo jevvlar.
Tjurrus i 10 km mesta dels gång resternade 6, hur bra blev det av ett försiktigt pass?
Kul var det just då men inte direkt nu. Visserligen var man rätt avslappnad de där 6 km som man likförbannat var tvungen att transportera sig hem men nog hade det känts bättre att jogga på hela biten och varit zen. Cool i riktig ultrastil.

Kul med formkoll dock, 5 km 35 minuter varav 3 i uppförsbacke. Jo det känns ju fint att tänka på som skillnad till 5 km 40 minuter i september. Även 9.x km på 1 h till skillnad från 7.x som i september känns ju även rätt bra.


Att jag nu har en fotboll inne i ena knät inte fullt så charmigt. Men men... jag cyklar så länge och kommer snart åter med 305an inställd på pulszon 3 inte ett steg snabbare.
Inte ger jag upp inte! Visslar lite för mig själv bara är huvudet dumt för knäna lida ;)

No comments:

Post a Comment