Sunday 30 January 2011

I'm not gonna lie + summering av v 4

Jag har inte tränat enligt detta nya upplägg i veckan, det blev en vilovecka till. Jag har klämt groteska mängder tårta, och kan räkna till sammanlagt tre bra (HÄ fria) dagar denna vecka.
Shit happens, I suck it up. Jag har idag som en direkt verkan av denna vecka funderat på planer och regimer att bli smal snabbt men vet ni vad?
JAG SKITER I DET. Det fungerar ju inte, jag sa istället åt mig själv att sanningsenligt räkna på det inte med låg ämnesomsättning eller helgardering eller vad man annars vill kalla det.

Jag tänker träna enl följande i 10 veckor framåt:

M Vila
T 8 km
O 12 km (ev cykel ist)
T 8 km
F 10 km (ev cykel ist)
L 5 km (ev längdskidor ist)
S 15 km (Ev cykel ist)

Sådant ser mitt schema ut efter Bruce Fordyce's principer.

Veckan som varit i ord:

82 kg
2 pass längdskidor á sammanlagda 18 km
1 brickpass med 10 km cykel och hela 800m spring =)
Rätt nice vilovecka för träningens skull.

No comments:

Post a Comment