Tuesday 27 September 2011

5 km av 10 möjliga som start på träningsvecka 39

Ja, anar att en benhinna inte är så glad. Kanske lite ovålig terrängorienterad löpning? Kanske för långt första gången med VFF:ersen? Maybe baby. Fallet är iallafall sådant att den gnäller och låter ömkansvärd mest hela tiden. Coolers tänkte jag, ingen fara på taket - det går ju över efter en stunds löpning, sedan kom jag på att det ju var precis så det började med knäna yes? Jo, så vilar från tempopasset imorrn. Funderar om man kan göra satansintervaller på en stationär cykel istället. Mycket energi i kroppen!!

Dagens 5a tog i vart fall 32:24 min (6:28/km) och kändes alltigenom trevlig; 158/177 sa pulsen, cannot be bothered att räkna ut procenten av max på det men rätt OK inbillar jag mig!

No comments:

Post a Comment