Monday 13 December 2010

Summering v 49

Löpning: 26,71 km
Spinning: 2 pass (90 min)
Styrka: WoDar varje dag + två viktstyrkepass
MV: 82,7

Har inte alls tänkt på kcalintaget under veckan. Det fick vara men nu kör jag hårt igen! 
Har ingen bra rutin på äta etc under långpass när man måste tänka på kcal intaget. Det kanske kommer då långpassen blir långa och inte lite halvmesiga som denna vecka.
Temperaturen gör att jag inte vill springa utomhus (köldastma) och det erkänns att långpass på löpband inte som de borde.
Antal km öht gör att jag får lite panik, det blir inte så mycket sprunget som det borde.. däremot har jag lagt in lite mer kvalitet i planeringen vilket gör att pulsen är lägre vid högre tempo, skitbra! Icke desto mindre måste man vänja sig att hålla på längre. 

Ny vecka, nya km!


No comments:

Post a Comment