Thursday 20 October 2011

v 42, Ons; lätt återhämtningsjogg eller något

Fy fan. Det var ingen rolig runda igår. No sir. Det gick långsamt eftersom jag tänkte hålla pulsen nere. Långsamt är inte kul, jag kan inte hålla någon slags teknik alls utan känner som om jag håller på att ramla åt alla möjliga håll hela tiden. Vaderna var grisigt slut och hela passet kändes bara som uppstart - ni vet de där uppvärmningskilometrarna innan allt klickar till och fungerar- det var hela passet? Konstigt. Jag avverkade mina km iaf och tänkte på när jag är på the far side av 50 km, hur skall det inte kännas då? Det muntrade upp lite när det var så "jobbigt" att springa långsamt wäh wäh wäh. Jag fick helt enkelt skärpa mig och uppskatta istället!

7,56 km @ 53:55

Idag står 11 km på schemat och imorgon vilodag. Vet inte om jag törs springa idag eller om det blir cykel istället. Vaderna är truly mos fortfarande!

No comments:

Post a Comment