Sunday 24 April 2011

40 + km utan hörlurar i den stekande solen =)

Stolt som tuppen! Strax över 4 mil har jag skrapat ihop idag!

Detta var ett morgonpass som faktiskt blev av fastän allt i hela världen tog emot när jag klev upp och skulle ge mig ut. Jag hade kväljningar, sådan där grund panikattacksandning och trasiga hörlurar men jag var sugen på att springa. Jag gick i precis varenda backe (vad som var backe blev mer och mer "snällt" bestämt tills den sista milen då jag mest bara gick men i sällskap av en kamrat. Hon springer inte så det blev rask promenad.

Jag måste säga att jag var rätt nöjd vid 3 mil, då hade jag sprungit den där delen av vägen jag ville och hade bara tusen påföljande jättejobbiga backar hem. Med andra ord var jag inte särskilt svårövertalad till promenad. Men jag måste ändå säga att 4 mil inte är illa för någon som mest skrapat ihop 25 kilometer förut =) Jag är nöjd med att ha avverkat biten och den vackra natur som omger den är fantastisk! Min färdväg råkar dessutom vara slutsträckan på Indalsledenloppet så jag passade på att reka lite ;)

Strömås->Kävsta->Arklo->Lagmansören->Bergeforsen-> Sörberge->Timrå->Hem!

No comments:

Post a Comment