Sunday 24 October 2010

Summering v.42

Pass:
1 promenad

Morgonvikt:
82,6 kg

Övrig status:
Visst har jag varit tokförkyld hela veckan, indeed. Visst har jag i helgen "unnat mig ett missbruk" som en klok bloggare sa med andra ord ätit för sött och för mycket under okontrollerade former. Att äta på impuls sådär är något jag vill komma bort ifrån men det går i små små steg. Denna gång gick det inte så bra, men nästa går det bättre.
 Jag kommer tillbaka i rutinerna på måndag! Då kommer jag även tillbaka till träningen, får lätt långdragen hosta om jag tränar på fast jag är snorig.
Det skall dock tillstås att nattsömnen lider mycket av utebliven träning, så hemma i huset ligger jag förkyld och tvärsur- supertrevlig att umgås med.
Längtar att till att få snöra på mig skorna igen (och i all hemlighet gör nog min omgivning detsamma...)!

No comments:

Post a Comment